Pinio, renomowany producent mebli dziecięcych wprowadza zmiany w kanałach dystrybucji swoich produktów. Po ogromnym sukcesie w Polsce, rozpoczął ekspansję na rynek niemiecki i francuski.
Meble będzie można kupić za pośrednictwem stron internetowych, jak i w wybranych salonach.Firma założona w 1992 roku w Opalenicy przez Zenona Błaszaka, dzięki niepowtarzalności i wyjątkowej jakości swoich wyrobów zyskuje od paru lat kolejne wyróżnienia i nagrody, w tym tak prestiżowe jak: Diament Meblarstwa, Zielona Marka, Najlepsze w Polsce i Solidna Firma. Dodatkowe kanały dystrybucji są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie zagranicznych rynków na świetny polski design w konkurencyjnej dla zachodnich marek cenie.
Zespół stylistów i projektantów technicznych tworzy kolekcje mebli przyjazne dzieciom i wciąż zmienia stare i utarte trendy w stylistyce i aranżacji wnętrz. Najwyższym priorytetem Pinio jest zapewnienie zarówno młodszym, jak i nieco starszym użytkownikom bezpieczeństwa, wygody i dobrego samopoczucia. Klient może wybierać spośród ośmiu kolekcji mebli dla dzieci i młodzieży. Z myślą o wygodzie i kompleksowej obsłudze klientów, Pinio prowadzi także sprzedaż dodatków (pościeli, karuzel, skrzyni, bujanych foteli) dopasowanych do każdej kolekcji. W kwestii innowacyjności- w ofercie marki pojawiły się właśnie meble z nowymi, wygodniejszymi prowadnicami z systemem cichego zamykania wysokiej jakości a sosnowe drewno, używane do produkcji części oferowanych kolekcji, wymieniono na bezsęczne.
Więcej informacji można uzyskać na stronie www.pinio.com.pl oraz w salonach dystrybucyjnych.
Link do strony artykułu: https://wm3.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/pinio-wprowadza-swoje-produkty-na-zachodnie-rynki